Saturday, September 02, 2006

Několik magických ftípků:-)

Tak já jsem se zase vrátila k blbýmu vtipkování!
Černokameňáky, absurdní humor, parafráze aforismů a intošké suchařiny...
Věci příliš vysoké začnou postrádat realitu, kdežto "opravdová realita" je osekáním celého obrazu, jeho zůžením a ochuzením. Právě ta polarita mezi těmito dvěma hodnotami, vzájemné střídání náboje, se shoduje jak s mojí podstatou magie, tak i s humorem.
Protože jsem vtipy od zlatých dob CyberTempli nezapisovala, zkusím si postupně vzpomenout na několik klenotů. Záměrně vynechávám vtípky jmenovitě adresné, které si dělám na účet osob žijících. Ne, že bych se bála toho, až si to se mnou příjdou tito lidé vyřídit! Mám mnohem lepší nápad. Počkám si, až za mnou přilezou po kolenou -- a budou mě ještě prosit, abych své vtipy o nich zveřejnila!!!:-)
Chcete-li to urychlit, svažte je a přineste ke mě. Však my to z nich dostaneme.:-)

Do té doby několik nových:


Strejda Břéťa dopadl jak tarotová karta.
Rozjel ho parní válec na placku.

Pokud se chceme vyhnout zklamání, neměli bychom si osvojovat nějaký magický systém natrvalo.

Všiml sis, že vždycky když se něco stane, tak má Olga reakce úplně jako bohyně Isis?
Tak procítěné?
Ne, ale opožděné.

Po smrti stane Madonna před posledním soudem a Pánbůh jí říká:
"Takco s tebou, holka? Tak se zkusíme jít zeptat, jestli by tě nevzali v pekle."
Ale v pekle se strhnou velké protesty, že jako pomáhala dětem z chudých zemí, věřila na křesťanství a kabalu a takovou že tam nechtějí.
Tak jde s Madonnou do křesťanské sekce a tam zase namítají, že když zapalovala kříže, vystupovala v nemravném oblečení a znevažovala víru, že tam taky být nemůže.
Pánbůh si povzdechne a říká:"Tak to zkusíme ještě u kabalistů"
Rabíni si vezmou čas na rozmyšlenou a jdou se poradit. Za chvíli se jeden z nich vrátí a podává Pánubohu lísteček, na kterém stojí jediná věta:
"Chceme víc kamení!"

2 comments:

Anonymous said...

http://cody.mysteria.cz/dila/abogarth/index.htm
Tady jsem něco z tebe vykradl, třeba se ti to bude hodit, ale dovolil jsme si odkázat, teda vykradla to Abogarth.

Catalessia said...

OK - to je v pohodě, v tomto případě je to citace/odkaz, což je dokumentaristický způsob akceptovaného kradení.
Já zas kradu pomocí modifikace, což je ten druhý povolený způsob, zvaný "umělecký":-). Příští příspěvek bude strip - se kterým se piplám - kde hodlám hned v úvodu zmínit invenční techniky kradení a celkově přiblížit podstatu kreativity.:-)