Tuesday, August 07, 2007

PROTEKČNÍ VTIPY

Následující dva vtipy se sice týkají tématu okultismu pouze okrajově, nicméně první z nich vymyslel můj osmiletý syn a druhý kamarád s vysokou akademickou akreditací, jenže si nepřál být jmenován. Takže jsem se uvolila k mírné protekci a oba vtipy ve výše naznačeném pořadí uveřejňuji:

Únos mimozemšťany

Vypráví jeden kamarád druhému:
"Člověče, včera v noci v noci se mi stalo, že mě unesli ufouni a operovali mě! Tady je důkaz -jizva!"
Druhý z přátel dlouho zírá na ránu, sešitou pěti křížovými stehy, které jsou navíc obklopené podivnými znaky. Posléze se zeptá:
"A co to všechno kolem té rány, ty kolečka a tak, co to má znamenat?"
"No, to hráli piškvorky..."

Demonstrace zombies

Demonstruje parta zombies na Václaváku a jejich vůdce rozehřívá demonstranty skandováním:
"Co chceme???"
"Mooozkýýýý..."
"A kdy to chceme??"
"Mooozkýýýý...

1 comment:

Anonymous said...

Jj..logika světa dětí vs. špína světa dospělých.. Můj mladej uvažuje podobně a jen si říkám, jestli se jim podaří ho zblbnout..