Friday, November 03, 2006

LÉČBA HYPNÓZOU

Níže uvedená anekdota je převzatá a převyprávěná z původní anglické verze od Koutuka:

Žena povídá svému manželovi: "Vzpomínáš na ty strašné migrény, kterými jsem trpěla posledních pár let? Tak jsou definitivně pryč!"
Manžel se diví: "Vážně? Už žádné bolesti hlavy? Jak je to možné?"
"Jak je to možné?" Zopakuje manželka. "Margie mi poradila zajít k hypnotizérovi. A ten mi řekl, abych se postavila před zrcadlo, upřela pohled do svých vlastních očí a párkrát si zopakovala: ´Nemám žádné migrény! Nemám žádné migrény! Nemám žádné migrény!´ A ono to funguje! Migrény jsou pryč!"
"Wow, to je úžasné!" Na to manžel.
Žena pokračuje: "Víš, jak posledních pár let říkáš, že máš koule jako v jednom ohni? Co kdybys zašel za hypnotizérem a nechal si taky něco poradit?"
Muž slíbí, že to zkusí.
Následující den manžel přijde domů, shodí ze sebe oblečení, popadne ženu do náruče a odnese ji do ložnice: "Nikam odsud nechoď! Za chvíli jsem zpátky!"
Odejde do koupelny, po pár minutách se vrátí a svou ženu vášnivě pomiluje.
"Wow, to bylo báječné!" Pochvaluje si žena.
"Nikam nechoď, za chvíli jsem zpátky!" A opět zmizí v koupelně a když se vrátí, pomiluje svou ženu dvojnásob vášnivěji, než předtím, až se jí z toho motá hlava. Opět jí požádá, aby chvíli počkala a zmizí v koupelně.
Tentokrát jej žena potichoučku následuje a vidí, jak muž stojí před zrcadlem a opakuje:

"Není to moje žena! Není to moje žena! Není to moje žena!"

No comments: