Wednesday, September 20, 2006

Malá koláž při čekání na komiks pro děti

Zaujala mě současná anketa na Rituálu, která zkoumá postoje veřejnosti k placeným kurzům magie.
Vzhledem k tomu, že jsem už před časem nějaké kurzíky pořádala, speciálně věnované praktické "spareovské" automatické kresbě a magii chaosu, a nedávno jsem našla dokonce na netu jeden starý plakátek zapomenut zde -- trochu se pochlubit nezaškodí :-) -- nic mi tedy nebrání přemýšlet nad tématem z pohledu účinkující i humoristky.

Jsem si jistá, že můj případný návrat do řady lektorů by provázela reklamní kampaň, podobná této:

Kurzy magie. Proč máte chodit jinam a nechat se tam okrást? Navštivte nejdříve mne!
:-)


/příště: mysteriózní komiks pro naše nejmenší, Příběhy "Červené hlavy", volně inspirováno Twin Peaks a Ringu/

1 comment:

Catalessia said...

Ehm, mno, právě jsem se koukala na Rituál a co nevidím, R. inzeruje kurz némlich stejného obsahu, se kterým jsem se oháněla ve svém příspěvku!
What a synchronicity!:-O
Abych se vyhnula případnému nařčení ze zesměšnování - a to já, přece, nikdy!!!:-) - upozorňuji, že svůj příspěvek jsem prokazatelně postla o hodinu a půl dřív, než byl ten na Rituále. (Nehledě na to, že připraven jsem jej měla asi 14 dní.)
Again, whata synchronicity!